niedziela, 10 lutego 2013

10/02/2013

Witam Kochani! 
Wracam po krótkiej przerwie :) Ostatnio nie miałam weny do jakiegokolwiek pisania przez zaistniałą sytuację w moim życiu, ale nie można się poddawać i załamywać, trzeba żyć dalej i cieszyć się z każdego dnia! 

Przeglądając przeróżne blogi coraz częściej pojawiają się posty w formie video - chyba nazywa się to vlog. Pomyślałam, że jest to fajne urozmaicenie bloga. Chciałam dzisiaj spróbować nakręcić pierwszego w moim życiu vloga, lecz mam mnóstwo nauki i dzisiejszy dzień poświęcam całkowicie jej :| Jutro postaram się coś pokombinować, bo chciałabym pokazać wam moje nowe zdobycze i pochwalić się ceną jaką za nie zapłaciłam, bo to jest po prostu SZOK! Bardzo polecam wyprzedaże starych kolekcji, ponieważ na prawdę można kupić perełki za grosze :) 

Dobra wracam do książek :( 
Do zobaczenia jutro! 


Brak komentarzy: