sobota, 5 stycznia 2013

Nowy Rok 2013

Witam kochani! Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale tutaj święta, zaraz Sylwester i szkoła -.- Ja Nowy Rok przywitałam na prawdę w najlepszym towarzystwie jakim mogłam :) Teraz tylko, żeby 2013 był jeszcze lepszy od 2012! 

Oglądając kolekcje projektantów na wiosnę 2013 znalazłam kilka, które są na prawdę nieziemskie :) 

Pierwsza kolekcja to Valentino. Oglądając te stylizację można zauważyć, że projektant postawił na kolor, piękne printy oraz czerń. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja wybrałam kilka, które najbardziej przykuły moją uwagę. 





Ale najbardziej zachwyciła mnie kolekcja Rachel Zoe Pre-Fall, ponieważ w tym stylu czuje się najlepiej :) Mogłabym tu wstawić wszystkie stylizację, ale jest ich na prawdę dużo, więc wybrałam te najbardziej zadziwiające i piękne. 






Projektantka dobrze wie w czym kobieta wygląda najlepiej :) 

Brak komentarzy: